Milenko Škarić, CEO i osnivač kompanije Sky Corporation, bio je jedan od učesnika na 27. Beogradskom Ekonomskom Forumu, gde je aktivno doprineo diskusiji na panelu pod nazivom "Turizam i kultura kao stubovi lokalnog razvoja", koji je organizovan uz podršku NALED-a.
Koje su to održive strategije za razvoj zajednice, koje sve više uključuju turizam i kulturu kao ključne elemente u kreiranju atraktivnih destinacija za domaće stanovništvo, ali i inostrane posetioce - ključno je pitanje diskusije, sa posebnim fokusom na to kakav je uticaj festivala na lokalnu ekonomiju, socijalnu i ekonomsku stabilnost gradova domaćina, kao i celokupan imidž zemlje.
Milenko Škarić je rekao: „Beef Fest je šesti najmnogoljudniji festival na svetu. U vreme održavanja Beer festa, pojam „beer fest“ spada u 5. najpretraživaniji na Guglu“, pa dodao da potencijal koji naša zemlja ima u manifestacionom turizmu ogroman, ali da, da bi se on dodatno razvio, mora da postoji podrška od države, naročito ukoliko se radi o manjim sredinama. Škarić se osvrnuo i na Guča festival, Music Awards Ceremony (MAC) i Music Week kao prepoznatljivim brendovima, a za Exit je rekao da, zajedno sa Novakom Đokovićem generiše veću PR vrednost nego što bi generisao ukupan GDP Srbije.
U diskusiji su učestvovali i Uroš Kandić, državni sekretaru Ministarstvu turizma i omladine Republike Srbije,
Ivan Blagojević, osnivač i generalni direktor Nišvil džez festivala, Miloš Latinović, direktor BITEF festivala,
Ognjen Tomašević, izvršni direktor marketinga EXIT festivala i Milan Bogojević, generalni direktor HOGO Hotela Inđija, koji je moderirao događaj.
Beogradski Ekonomski Forum ostaje ključna platforma za razmenu ideja i razmatranje ključnih pitanja koja oblikuju ekonomske perspektive i razvoj u regionu Jugoistočne Evrope.