Beer fest i Music Week, festivali za čiju je organizaciju zadužen Skymusic, našli su se na listi najtraženijih pojmova za Srbiju za 2022. godinu, koju kompanija Google tradicionalno objavljuje u poslednjem mesecu u godini.
U kategoriji “Festivali i sajmovi” Beer Fest našao se na počasnoj, prvoj poziciji, ispred Sajma knjiga i muzičkog festival Exit, dok je Music Week zauzeo četvrto mesto, ispred Sajma automobila.
Beer fest ove godine održan je po devetnaesti put - od 18. do 22. avgusta, kada je više od 350 hiljada Beograđana i posetilaca prestonice imalo priliku da vidi neke od najpopularnijih izvođača inostrane, domaće i regionalne muzičke scene, uz najsavremenije audio i vizuelne efekte direktno iz kuhinje Skymusic-a. Ušćem su prodefilovale najveće r'n'r face, poput Konstrakte i Zemlje gruva, Sunshine, E-play, Queen Tribute Banda, Hladnog piva, Bajage i instruktora, Tomija Emanuela, sastava Vreme čuda, Massimo Savić, britanskog benda Kosheen, Dece loših muzičara, plesne senzacije Nipplepeople i Luke Rajića, kao i pank i rok legendi Psihomodo Pop, Love Hunters i Zbogom Brus Li, ali i kraljice sevdaha generacije Z, Senidah.
Četvrto izdanje Music Week-a okupilo je više od 250 hiljada ljudi, od 26. do 28. avgusta na beogradskom Ušću. Na najpopularnijem festivalu urbane alternativne muzike, nastupili su Nucci i Voyage, Crni Cerak, Corona i Rimski, Gazda Paja, Zera, Indodjija, Nikolija, Relja, Devito, Teodora, IDJShow finalisti, Rasta, Cobi, Inas, Angelina i Sara Jo, koji su na savršen način zatvorili letnju festivalsku sezonu. Festival je obeležila vrhunska produkcija nastupa izvođača koji su zahvaljujući efektima, kostimima, vizualima, scenografijama i fantastično pripremljenim izvedbama parirali najvećim svetskim zvezdama, uz do sada neviđenu audio-vizuelnu podršku jednog od lidera u polju produkcije velikih događaja, Skymusica.